CUM COMAND

CUM COMAND?

PASUL 1:  Alegerea/Adăugarea produsului dorit

Caută produsul dorit: poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau verificând în categoriile de produse.

PASUL 2: Selectează opțiuni

Anumite produse din magazinul nostru folosesc opțiuni suplimentare cum ar fi culoarea sau accesoriile.

PASUL 3: Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături

Selectează butonul “Adaugă în coș.” Poți adauga în coșul de cumpărături mai multe produse, din categorii diferite.

PASUL 4: Revizuiește comanda

După adăugarea produselor dorite în coș, se recomandă revizuirea comenzii înainte de finalizare. Apăsând Vezi coșul  ai posibilitatea să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe din produsele din coș.

PASUL 5: Detalii de facturare și livrare comandă

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să completezi detaliile de facturare, detaliile de livrare și metoda de plată dorită.

Nu uita să citeșți termenii și condițiile și să bifezi căsuțele “Am citit şi sunt de acord cu Politica de confidențialitate *” și “Am citit şi sunt de acord cu Termeni şi condiţii *” înainte de a plasa comanda.

PASUL 6: Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plasează comanda”.

La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii. Dacă ești client nou și nu ai mai cumpărat până acum de la noi, completează doar datele din formular și apasă butonul “Plasează comanda”. Dacă ești client vechi, introdu e-mail-ul și parola în casetă și se vor încarca toate datele folosite la ultima comandă. Dacă dorești livrarea în aceleași condiții, apasă “Trimit comandă”.

 

CUM PLĂTESC?

Metodele de plată disponibile în magazinul online www.genator.ro sunt:

  1. ramburs cu numerar, atunci când coletul ajunge la adresa de livrare;
  2. cu cardul prin sistemul de plată securizată Netopia, în momentul plasării comenzii. Garantăm securitatea serviciului de plată cu cardul disponibil și stocarea în siguranță a datelor dvs. personale, precum și a tranzacției efectuate în magazinul nostru online;
  3. prin transfer bancar.

Nu se percepe nicio taxă suplimentară față de suma totală care v-a fost afișată în momentul comenzii pe site.

 

LIVRAREA PRODUSELOR

În perioadele promoționale cu ofertă de transport gratuit, de plata transportului ne ocupăm noi, suma de bani afișată în coșul de cumpărături este tot ceea ce trebuie să plătiți!

Comenzile recepționate până în ora 15.00, de luni până vineri, vor fi expediate în aceeași zi, în limita stocului disponibil, urmând să ajungă la client în termen de 24-48 de ore lucrătoare.

Livrarea se face pe întreg teritoriul României prin firmă de curierat rapid, în termen de 24-48 de ore, excluzând zilele de sărbătoare legală sau de weekend.

În situații excepționale, în perioada zilelor de sărbători legale, în perioada reducerilor Black Friday sau când vremea ori alte situații excepționale nu permit, durata de livrare poate fi mai mare.

În ziua livrării coletului, clientul este notificat telefonic de către firma de curierat, pe numărul de contact furnizat la plasarea comenzii, de suma datorată (în cazul sistemului de plata Ramburs) și de eventualele reîncercari de livrare, dacă este cazul. În cazul în care nu veți fi găsit la adresă, în orarul stabilit pentru livrare, curierul va păstra produsele comandate între 1 – 3 zile încercând contactarea dvs. pentru a finaliza livrarea.

Produsele se livrează în colete de carton, cu ambalaje de protecție, demontate, cu feroneria, accesoriile și schițele de montaj aferente.

Reclamațiile referitoare la condiția și starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, găurite, deteriorate) se fac la livrare, pe loc, curierului care livrează produsele.

Răspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livrează produsele, de aceea noi nu vom putea despăgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către Cumpărător, fără obiecții la livrare înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.